KimJuhani Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Trenger luftmengdemåler til m52tub28 Facelift xenon lykter med tilt gulv til bagasje rom støtdemper til bakluke Skinnpose til håndbrekk led lykter til sedan prefacelift Emblemer til panser og bakluke i carbon 19" kantfelger. (Noe lignedene ASA prime) deler til takluke (Skinner, plata som man drar frem) grøftlys til kersher fanger temperatur sensor (ute) Lister til dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet November 8, 2015 Forfatter Share Skrevet November 8, 2015 trenger de enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend1604 Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 Eg har ei heil takluke du kan kjøpe, har også muligens gulv til bagasjerom om grøftelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 Hmm, jeg trenger egentlig bare noen deler til takluka min er i takt men ligger en skinne inni der som er løsna eller noe, men må vel demontere tak trekket så ser jeg mer hva som er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend1604 Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Ok. Har sendt deg PM forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patrikskauen Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Jeg har BBS LM 19x9,5J-19x8,5J ET20 5x120 til salg Replica riktignok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 Hmm send meg bilde på melding ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet November 18, 2015 Forfatter Share Skrevet November 18, 2015 Xenon lykter!! facelift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2015 Ingen som vil selge ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Desember 11, 2015 Share Skrevet Desember 11, 2015 jeg har luft mengde måler til 2 liter, vet ikke om den er lik jeg men det kan du kanskje finne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 hmm, si meg skilt nr på bil din da eller varenr på delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå