Fredrikmork Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Hei er det noen som kan gi meg et godt svar på dette? Hele bygget mitt har stoppet opp fordi jeg ikke får tak i m3 preface bakplate. Har hørt at standard e30 preface bakplate er nesten lik. Noen som kan fortelle forskjellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 I følge delenummer, så er ikke bakplatene like på preface E30 og på M3. Det jeg vet er forskjell, er innfestning på bakfanger. Men man skulle neste tro at det kunne la seg tilpasse. En kompis sender meg bilde av sin M3 i kveld, så kan jeg evt ta av min preface, så kan vi jo sammenligne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 (endret) Her er link til E30 M3 bakplate: Edit: Ser den ikke er på lager, men det kan jo være verd å sjekke om du ikke har sjekket ut den siden der allerede. https://www.ecstuning.com/BMW-E30-M3-S14_2.3L/Exterior/Body/ES71569/ Endret November 12, 2015 av Jørgen Lie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Så forskjellen er at om du handler den som egentlig er til vanlig preface E30, så må du borre det runde hullet mellom bolthullene til fangerfestet. Med andre ord, du kan fint bruke vanlig prefaceplate, sier M3-guruen jeg har pratet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå