Ratking Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Hei, Jeg har solgt bilen og ønsker å gi bort en tilpasset plate for subwoofer og forsterkere for E46 Touring. Den er tilpasset for en JL13W7 sub, dvs 13", samt en monoblokk, firekanaler og dsp. Om noen ønsker å hente dette før det blir kastet så er det tid å spare på å lage det selv. Passer rett baki det orginale bagasjerommet og man må ta ut reservehjul om det skal være plass. Det er en solid rustfri grill som beskytter åpningen over subwoofer, men som sørger for god gjennomluftning. Finnes også en lukket kasse for JL-elementet, men det er lite sannsynlig at noen har det. Dette selges på finn om noen skulle ønske hele pakka: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=67013029 Kan kontaktes på 94323579 Endret November 9, 2015 av Ratking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Hei! Kan ta den jeg . Men må sikkert sendes, bor på raufoss . Jeg betaler frakten såklart. Mvh Jan Vidar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå