Redsent Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 (endret) Hei! Selger nå av det jeg har, grunnet annen prioritering av penger (leilighet). S50b30, tatt ut av en britisk delebil. Jeg kjøpte denne fra England. Har derfor britisk ledningsnett til denne. Det var ulyd i denne, så jeg har demontert den. Feilen var en liten metallbit som hadde falt fra tennpluggen og ned i sylinder 6. Har kun delene fra en long block, så å si. Delene er de på bildene. Toppen er fikset hos EBBTech i våres, flowtestet, overhalet og shimset opp på nytt, samt nye ventiltetninger. Fikk garanti at denne skal være bedre enn ny. Kun en liten ripe ved montering i ene hjørnet på toppen. Skal ikke ha noen betydning. Har også innsugstraktene med de kjeramiske insulatorstykkene, som vist på bildet. Også en haug av skruer og slikt, merket fra hvor det er demontert og lagt i individuelle poser etter en kjapp ultralydvask for å fjerne drit. Selve blokka er rusten, og må borres og syrevaskes for å få ordning på. Den er satt inn med motorsagolje for å hindre videre rustdannelse. Andre ymse deler til motoren er i esken som vises på bildet. Det kan være jeg har noen småting liggende andre steder. Det følger naturligvis med. Alt sammen selges til bud over 10'000. Har også et soltak til coupe, samt dashbord til sedan, en ABS-modul og to stabstag, samt 2 Sabelt bøttestoler. Legg gjerne inn bud på dette også. Ønskes å kvitte meg med alt, men MÅ ikke selge, så vennligst ingen skambud. Alt befinner seg i Halden. Sender helst ikke. Endret November 13, 2015 av Redsent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Selge vanosstyreenhet/kontroller og grenrør løst? Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet November 13, 2015 Forfatter Share Skrevet November 13, 2015 Har ikke grenrør. Vil helst selge alt samlet. Dette er ikke en høy pris for det man får. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redsent Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3hansen Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 har du veiva og tannhjula til registere enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MDRIVER1 Skrevet Desember 15, 2015 Share Skrevet Desember 15, 2015 er på utgikk etter et helt og komplett el nett til denne. el nett+ hjerne. noe du fortsatt har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellku Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 du har pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Har du vakumslangen med tilbakeslagsvntilen fra innsugsrail til BKF? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå