Gå til innhold

320 coupe vurderes byttes i touring/selges

Havardd
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e46 coupe 2003 modell, jeg vurderer å selge / helst byttes i en e46 touring

211xxx km

2,2 liter, 170hk

Er noe dårlig lakkering på bakskjermene utført av forrige eier, men har prøvd å gjøre dette noe bedre selv.

Kom gjerne med bytteforslag, men er kun interrisert i 320 (eller større) touring ved reint bytte.

Pris er jeg usikker på, men setter en bytte pris på ca 60-70k. Kan også bytte i billigere bil + mellomlegg.

Ta kontakt om du er interrisert ;))

Bilder kommer

Endret av havard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e46 coupe 2003 modell, jeg vurderer å selge / helst byttes i en e46 touring

211xxx km

2,2 liter, 170hk

Er noe dårlig lakkering på bakskjermene utført av forrige eier, men har prøvd å gjøre dette noe bedre selv.

Kom gjerne med bytteforslag, men er kun interrisert i 320 (eller større) touring ved reint bytte.

Pris er jeg usikker på, men setter en bytte pris på ca 60-70k. Kan også bytte i billigere bil + mellomlegg.

Ta kontakt om du er interrisert ;))

Bilder kommer

Hei

Kan du sende bilde av bilen invendig og utvendig til meg på Facebook (Martin Natland Igelkjøn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Vil du selge skadet bil? Pris?

Helst ikkee, da jeg ikke er så veldig interrisert i å ikke ha noen bil, bilen er ikke veldig skada da, er bare panser å venstre framskjerm å fanger som enten må rettes eller byttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...