morty92 Skrevet November 18, 2015 Share Skrevet November 18, 2015 Lagrene i diffen/kardangen min er slitt, så jeg lurer på om det er noen som har erfaring med bytte av lager i diff/kardang på bmw e87 1-serie ? Hvor mye arbeid det er, og kansje eventuelt pris om ett verksted gjør jobben? Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 19, 2015 Share Skrevet November 19, 2015 Fixbil i Møllendalsv. BERGEN byttet på min E81 tok ca. 4 timer og jeg måtte ut med 3400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterM Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 er diffen et svakt punkt på disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 7, 2017 Share Skrevet September 7, 2017 1 time siden, PetterM skrev: er diffen et svakt punkt på disse? Har ikke videre stor peiling på E87, men så i papirene på min bil at diffen var byttet en eller annen gang mellom 100 og 200k km, og den har vært damekjørt.. Så sikkert ikke beste sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå