seff Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 Hei folkens, Jeg har kjøpt meg en 1996 modell e36. Det viste seg ganske fort at det var en vannlekasje inn i bilen og teppet på passasjersiden derfor var klissblaut. Med hjelp fra gamle bimmers tråder fant jeg ut at vanlige steder vannet kom inn var dreneringen i torpedoveggen og dreneringene i de fremre hjørnene av takluka. jeg stakket opp disse og tørket teppet. I dag hadde jeg bilen i selvvaskeanlegget og det var lett å se hvor vannet kom inn. det var helt fremme i høyre hjørne av fotbrønnen på passasjersiden. Dette uten at jeg spylte bilen fra undersiden. Noen som kjenner til dette og som eventuelt vet hvordan man kan fikse det? mvh Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seff Skrevet Februar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2016 Hei igjen, Jeg har etterforsket litt til. Jeg har helt vann ned i dreneringen i takluka og dreneringen i torpedoveggen uten at det ble blaut innvendig. da er det vel bare døra igjen som poteniell synder? jeg kan ikke se at det blir blaut noen sted på tettningspakningene i døra så hvor det lekker forstår jeg ikke, noen som vet? I tillegg har jeg sett hvor vannet kommerinn i kupeen, det er i overgangen mellom dørterskelen og dekselet i forbrønnen. Er det noen som har en løsning på dette? mvh Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå