Gå til innhold

BMW 325ia '05 Mye utstyr! Coilover, 19" Nydeli blåfarge!


Anbefalte innlegg

Beklager dårlige bilder! Mer bilder av interiør og diverse blir tatt til helgen!

 

Sjekker interressen for min BMW E90 325ia! Bud er velkommen!
Kan sende mer bilder ved interresse! Bilen befinner seg i Sandnes:)


Regnr: BR40848
Model: BMW E90 325ia '05

Kmstand: 92 xxx

 

 

Her har vi en BMW 325ia (automat) E90, 2,5L Rekkesekser med 218HK i motor originalt, motor er aldri blitt tuklet med og fremstår som feilfri. Girkassen girer veldig behagelig, mtp at det er en 10 år gammel bil ble jeg meget overrasket, med mulighet til å sette i sportsmodus å gire selv med spaken. Bilen har før vært eid av en entusiast som solgte bilen videre til en kar i 25 årene, som monterte på justerbart senkesett som heter Black Evolution med mulighet for høydejustering forran og bak. Felg og senk er godkjent og ført inn i vognkortet! Ingen overraskelser om man skulle bli stoppet!


Det ble også kjøpt inn 19" Orginale alufelger (7mm forran, 4mm bak), og 16" vinterfelger som er så godt som ubrukt!
Bilen er vasket minst en gang i uken, noe som igjenspeiler på lakken, det finnes ikke noe rust på bilen verken over eller under, og har fått meget god tilbakemeldinger av entusiaster som har sett den.
Ut ifra min erfaring som bilmekaniker og mine kollegaer så antyder vi at denne er knapt blitt kjørt på vinterstid, i tilfelle er den blitt underspylt meget ofte da det ikke er en brun flekk i syne.

Av utstyr så mangler den ikke en eneste ting skal jeg tro, det er :

- Elseter begge sider forran
- Takluke i glass
- Automatisk Klima
- Varme i setene
- Aktiv Cruisecontroll(!)
- Aktiv Xenon(som lyser til sidene ved sving)
- Premium Soundsystem

Noe av det som er verdt å nevne.

Interiøret er av grått skin, med trelist detailjer på dashbord, en veldig fin kombinasjon!

Har hatt veldig god interresse for BMWen, den ble taksert til 170-180 000,- KR ved takseringen som ble tatt for noen uker siden, den hadde allerede da 3 meget interreserte kjøpere, men da jeg jobber der den ble tatt i innbytte så fikk jeg første prioriteten på den. Det er en meget fin bil med en alldeles nydelig farge, et stuk som trekker både ungdommer og voksne folk som vil ha en sporty bil, som ikke er tuklet med, men en bil som kan brukes daglig uten at det blir "rånete"

Om det skulle være noe spørsmål eller noe, nøl ikke med å ta kontakt!

Jeg kan nås på tlf 97876151 !

Mvh Sindre

post-82301-0-47304600-1448995131_thumb.j

post-82301-0-93868300-1448995144_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...