Anders92 Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Selges for denne prisen ved rask avgjørelse, før jeg evt bestemmer meg for å videre beholde den for å fullføre senere når tiden strekker til. Gjenstår lakkering og noe småplukk montering før visning og godkjenning. Alt av papirer er i orden, og alt er gjort på riktig måte i dialog med biltilsynet. •powerflex •Carbon panser •sort vader alcantara •milltek eksos •eibach fjører +++ Følger med masse stasj og ekstra deler. Dette kan ikke sammenlignes med noe som er kjøpt i deler her og der, og klint sammen for å få kjørbar uten dokumentasjon. I de fleste av de tilfellene kan du bare glemme å få det godkjent. Vedlegger bilder av donorbil slik den var, sammen med bilder av hvordan den står nå. Endret Januar 15, 2016 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Er åpen for å komme til enighet om bytte i det meste med skilt, mellomlegg helst til meg. Mest aktuelt: Supermotard/cross/enduro Lett mc Lettsolgt bil i min favør. Endret Januar 15, 2016 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Hva er bilen opprinnelig? Når er den registrert? Starter og kjører bra? Km på m3 (dokumentasjon) og det norske karroseriet? Årsmodell på m3? Flere bilder under ombygg/hvordan bilen står nå."? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 (endret) Hei. Skal svare så godt jeg kan. Den norske bilen er opprinnelig en 316ia, derav høyere original vekt enn en manuell, så man slipper å lette så mye som på en standard 316. Regnr PP32548. Der finner du noe info på den. Den engelske bilen var i veldig bra stand. Hentet sammen med M3atle som har endel erfaring med disse bilene, for å ikke gjøre bomkjøp på langturen. Kjørt den engelske bilen hele veien hjem, og brukt i godt og vel en måned her i hjemme for å se at alt var som det skal. Den er nå gått rundt 200k. Den har kun vært startet en gang etter ombygging. Ikke rukket å sveise braketter til plusspole og ekspansjon i motorrom, så kun startet for å sjekke. Det er kommet en overledning en plass som påvirker starteren i tiden etter den ble startet. EWS er koblet, og den reagerer. Følger med ei feit mappe med endel kvitteringer og tidligere dokumentasjon på div fra M3en, og noe fra ombyggingen. Det norske karosseriet er helt ok. Ikke noen omfattende jobber jeg kan komme på. Pusset steisprut rundt om og behadlet med rustmelk og sprayet over midlertidig. Hjulbuer bak er ganske bra, og ser ikke ut til å være byttet. Ser det som en stor fordel at det har vært både liten motor og automat i den, mtp påkjenninger i de typiske understellsfestene E36 sliter med. M3 er forresten en 1995, og ble kjøpt i butikk. Det ble sagt at denne tidligere var eid av en som jobbet i et motorsport team, men det har jeg ikke noe dokumentasjon på. Bilen er i første omgang bygget for godkjenning, og montert over deler. Show finish er det ikke, da dette er noe jeg hadde planer om å ta etter det var godkjent i vognkort. Endret Desember 6, 2015 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 (endret) http://www.finn.no/69701663 Endret Januar 15, 2016 av Anders92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå