Markus Nesheim Borøy Skrevet Desember 7, 2015 Share Skrevet Desember 7, 2015 (endret) hei jeg har en 320i 4 dørs jeg gjerne vill bytte i en 2 dørs, jeg setter en byttepris på 90.000 da bilen er så og si helt strøken, nyoverhalt motor, lakken er 98% interiør er 98%, 0 rust og finne på bilen, har nettopp blitt tatt stikkprøver i tektylen soim ble lagt på for 4 mndter siden, ingen ny rust ble funnet, bilen er rullet 180.000, jeg er villig til og bytte i en mer sliten 2 dørs, mulig det må bli mellomleg fra kjøperens side i det tilfellet. legger ved bilde av motor og bilen BILEN BLE NYLIG EU OK I 2 ÅR. 1989 E30 SHADOWLINE Endret Desember 7, 2015 av MarkusBorooy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Nesheim Borøy Skrevet Desember 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2015 ta gjerne kontakt på 91817828 elr 94780611, ved hurtig avgjørelse kan prisen endres drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Desember 8, 2015 Share Skrevet Desember 8, 2015 Hvor i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Nesheim Borøy Skrevet Desember 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2015 Vest-Agder Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå