Lars Nyberg Holte Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Hallo! Er ute etter diverse til min bmw e46 2003 sedan Delskinn sportseter framme (sjåfør og passasjer) (TRENGER IKKE KOMPLETT SETT! Er heller ikke interessert i det) Baklys med hvite blinklys M-tech 2 frontfanger Senkesett med TUV Anlegg og forsterker og kabler Sølve lister Multifunksjonalt ratt med de ledningene som er nødvendig til at jeg kan gå fra originalt ratt uten multifunk Sort gulvteppe og taktrekk 18 sommerfelger med lavprofil Vindusheis motor til sjåfør side Eller annet diverse interiør og eksteriør som kan se bra ut på min sedan. Kommenter gjerne med bilde og pris og hvor du holder til. Jeg foretrekker i nærheten av Gjøvik, kan også kjøre litt for å hente men da setter jeg pris på om du kan møte meg. Har du masse av det jeg trenger så kan jeg også få fikset et firma som kan hente for meg. Eller ta kontakt på e-post: larsnybergholte@gmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Nyberg Holte Skrevet Desember 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå