EAustevoll Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 (endret) Som topic sier ønsker jeg å kjøpe 3-delte felger. Hovedsak som passer e46 uten for mye tilpassninger. Ser i utgangspunktet etter 18" Først og fremst på utkikk etter Oz futura. Endret Desember 20, 2015 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Desember 20, 2015 Share Skrevet Desember 20, 2015 Hvor holder du til? Jeg har noen OZ Futura til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2015 Hvor holder du til? Jeg har noen OZ Futura til salgs Holder til i Bergen. Hvilken størrelse er det på felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Jeg holder til i lillestrøm og Vil helst ikke sende, men vi får sikkert til noe De er 17 tommer, har en del kanter liggende så bredde kan man velge selv alt fra 1" til 3,5"! 6" tønner foran og 7" tønner bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2015 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) kjøpt. Kan slettes Endret April 2, 2016 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå