EAustevoll Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 (endret) Som tittel sier, så selger jeg mine style 63 felger. De er 9x 19 og 10x19. Med hennholdsvis 215/35-19 og 235/35-19 dekk. Dekkene er av merke Fedreal og var nye våren 2015. Jeg har på min e46 coupe brukt 20mm spacer foran og 5mm spacer bak. Jeg kjøpte felgene på nyåret 2015, da var dem ikke noe særlig pene å se til. Har ordnet kantkjøringer + en noen andre skavanker/sår. Etter dette ble felgene lakkert i en sølv farge. Felgene fremstår som strøken vil jeg si, alder tatt i betraktning. Etter de ble "restaurert" er dekk og felg brukt ca 4-5tusen km. Legger ved noen bilder av felgene på bil, kan ordne nærmere bilder av hver enkelt felg om ønskelig:) Har ikke dette pr.dags dato da dem ikke ligger i leiligheten. Bilder av kantkjøringer Ferdig lakket For første gang på bil Siste vask før bytte til vinterdekk Sitter pris til 9.000,- eller H.b - Pris er satt til under kost pris Felgene befinner seg i Bergen. Kan sendes på kjøpers regning eller om kjøper ordner annen transport. Kan også leveres innen rimelig avstand. Endret April 4, 2016 av EAustevoll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Pris kan diskuteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Opp. Pris kan som sagt diskuteres, da jeg ønsker innkjøp av nye felger etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Opp Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 Selges rimeligere ved hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Kan gi deg 4.500,- for kun felgene da jeg har dekk selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 16 timer siden, Ryeng1 skrev: Kan gi deg 4.500,- for kun felgene da jeg har dekk selv.. Dessverre ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 Opp Er vel noen som er på jakt etter et nytt felgsett til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 To the top Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Helt opp. Kan medfølge spacere om prisen er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 Åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet April 14, 2016 Forfatter Share Skrevet April 14, 2016 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå