TheMaa Skrevet Januar 4, 2016 Skrevet Januar 4, 2016 Hei, tror jeg har tett veivhusventilasjon på bilen. (BMW E39 M52B20 97mod) Har fått starta den tidligere denne uka, men nå vil den ikke starte. (Var + grader da den startet, nå er det Fikk opp en del feilmeldinger, bla LMM. Men får ikke start med startgass eller uten LMM nå. Kan veivhusventilasjon være så tett at bilen ikke vil starte? Og hva anbefaler folk å bytte når man først er i gang? Husker jeg fant et "reparasjon kit" på GS, mem finner ikke det igjen. Fant også denne på en annen tråd: Det viktigste er å være ute på forskudd. Det vil si, jeg liker å kjøpe inn nye div slanger, slangeklemmer, skruer, klips, div rensemiddel før jeg setter i gang jobben. Da er man sikker på at bilen blir ferdig, itilfelle noe blir ødelagt under jobben. Og når det kommer til veivhusventilasjonen,kjøpe hele settet.Med nye slanger og alt som hører til.Noen som ville vært greie å kanskje laget en "innkjøpsliste"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå