325icab_88 Skrevet Januar 4, 2016 Share Skrevet Januar 4, 2016 Ønsker speil på begge sider til E30. Manuelle eller elektriske spiller ingen rolle. Trenger også pyntelisten som går langs vinduet på utsiden av dørene (2 dørs). Sort eller chrome. Skal lakkeres. Låsesylindre med lik nøkkel til fremdører Pene baklykter (Preface) er også av interesse. Noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Har elektriske sidespeil+Strøkne org baklykter facelift+nye nyrer chrome+mulig jeg har låsesylindere. Har også et tøft bmw ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Januar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2016 Skal du ha for speilene? Lykter ble bestillt nye fra Bmw i går Låsesylindre med lik nøkkel er jeg intr i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Januar 6, 2016 Share Skrevet Januar 6, 2016 Tenningslås er veldig bobbob om jeg har, mn mener å huske det. Mye byr du evt for speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå