Steffen Andre Blikshavn Skrevet Januar 7, 2016 Share Skrevet Januar 7, 2016 Heisann, da skal jeg selge min Bmw e60 520i.Bilen har. m-tech styling, navi, skinn interiør, takluke og mye mer. nesten nye sommerdekk/vinterdekk.Bilen er fin i lakk men har fått ett par steinsprut i panseret.Bilen har en km stand på 129.000km Den har den tradisjonelle ulingen fra servo. Sommerfelgene har noen få sår men ellers hele og rette. Bilen er i daglig bruk og fungerer utmerket. De som er interessert kan sende pm så skal jeg prøve å svare så fort som mulig. flere bilder eller mer info kan fint sendes til de som lurer på noe og er intresserte. Innbytte i eldre bmw er av interesse. Mvh. Steffen Andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Blikshavn Skrevet Januar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2016 Glemte og skrive at bilen er en 2004 mod og står på Karmøy, rogaland. Bilder av interiør kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adthajak Patthawee Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 hvor mye KR på bil din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Blikshavn Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Ligger noen KR i askebegeret. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Blikshavn Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2016 Pris kan diskuteres. og innbytte i e39, e28 og e30 er mulig med mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen Andre Blikshavn Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=69995481&location=20012&model=1.749.2131&make=0.749&ref=fas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå