Alexander.V Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 (endret) Hei, selger nå min gamle sliter for 15.000,- prisen er diskuterbar.Det er en bmw e39 525tds automat 1998modelEU-OK til 08.16 Jeg har byttet så mye deler på denne bilen, kan nevne littRadiatorAirconditionkompressorStort sett alt av foringer i understellet bortsett fra styrestag og casterstag fremme.Nytt eksosopphengTempfølerABS sensorerVannpumpeViskosekoblingTermostatEGR-ventil er blendetNye dyseslangerByttet kjølevæskeByttet olje og filterByttet dieselfilterByttet girkasse ca 190km på den nye nåNye glødeplugger 4mnd sidenByttet bakluke og bakrute, så og si rustfritt nå.Har tectylert bilen en god del under.Nye skiver og bremseklosser for 2 år siden Avtagbart hengerfesteBilen har vært gjevnlig polert i mitt eieBilde av felgene som følger med kommer strax, må få tatt bilde av de først.Negativt om bilenGirkassen sliter med å rygge når den er kald, funker bra når den er varm. Sliter med å gire opp i 5, noe som går igjen på alle disse kassene.. ABS-sensor er gåen, vet ikke hvilken det er denne gangen. Så lampene lyser og ABS virker ikke. Airbaglampe lyser. Gåen sensormatte i sete.Rust er det, begge jekkfestene bake har gått hull på, men disse har jeg tatt en quickfix på og tettet med tec7 og byggskum for at vann og fukt ikke skal trenge inn og forverre kanalen. Ellers er kanalene fine. Litt rust rundtomkring, ingen hull og ingenting på det bærende. Bilen har veldig god kjørekomfort og har vært veldig fornøyd med bilen i de 4 årene jeg har hatt den. Endret Januar 16, 2016 av Alexander.V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Setter prisen til 15.000 Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Km ca 372k Sent fra min SM-G870F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Mest sansynlig solgt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander.V Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg