Laudrup Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Skrevet Januar 19, 2016 Takk[emoji4] Jeg har faktisk satt på og kobla opp hele ABS-systemet, det var ikke originalt pån[emoji12] Det er bedre enn ikke noe, kan fort få flatspots ved å ikke ha det i hvert fall. Jeg skal skjøte inn kontakter på følere fra E36[emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
Laudrup Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Skrevet Januar 20, 2016 Setter pris på at folk følger med og synes det jeg gjør ser greit ut[emoji4] Blir flere oppdateringer etter hvert her. Venter på noen deler nå bare. Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Januar 20, 2016 Skrevet Januar 20, 2016 trudde det var tråd på denne allerede? eller var det på bimmeren?
Laudrup Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Skrevet Januar 20, 2016 Det var på bimmeren ja[emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
Freakshow Skrevet Januar 20, 2016 Skrevet Januar 20, 2016 Det var på bimmeren ja[emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk ah! jammen daså! godt å ha tråden opp igjen da! følger spent med videre her! keep the updates commin!
Hesleskaug Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 Dette her er rått! LENGE siden jeg har vært på dette forumet men her må jeg følge opp skjønner jeg
Laudrup Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 (endret) Ja var på tide, begynte i grunn å kjede meg litt etter at bimmeren ble lagt ned, hehe Så jeg skal være flinkere med og oppdatere fremover Det kan bli bra bare jeg blir ferdig Har ikke vært spesielt aktiv her på en stund selv, men har blitt mer liv nå Endret Januar 21, 2016 av Laudrup
Laudrup Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 Jeg har laget en slisse i traversen for bruk av standard grenrør, men jeg har nå fått laget et custom grenrør ut fra mitt original og trenger ikke traversen lenger. Så om noen er interessert i å kjøpe traversen til sitt S50 prosjekt kan jeg ta den av og selge den. Legger ut et bilde samtig med hvordan bunnpanna blir, som dere ser er den lavere en traver som ikke er gunstig akkurat, men jeg skal kjøre og se an litt før jeg eventuelt modifiserer denne eller den original til S50 Chris11slett reagerte på dette 1
Laudrup Skrevet Januar 30, 2016 Forfatter Skrevet Januar 30, 2016 Laga og tilpassa braketter til ekspansjonstank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå