Idland Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 (endret) Har en turbochip som er laget for Bosch 200 413-hjerne. Kjøpte den av A-dekk for flere år siden og skulle kjøre 440cc dyser og 1 bar trykk. Chip ble laget av en svenske mener jeg å huske som var seriøs. Betalte 3500kr for den, så håper på en 1000-lapp igjen for den eller høyst-bydende? Endret Juni 3, 2020 av Idland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Vet du hvordan denne vil fungere på lavere trykk? F.eks 0.5 bar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 Det skal nok gå fint så lenge man holder seg under 1 bar. Ta helst kontakt på tlf da jeg er lite her inne. Ingen som bygger budsjettbygg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Desember 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2016 0 interesse for denne? Gir den vekk til første mann som henter! Dumt å kaste den hvis noen kan få brukt den. Passer til e36 og e34 med vanos. Sjekk nr på hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 Jeg vil gjerne ha den, betaler ett par hundre hvis du kan sende den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Idland Skrevet Desember 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå