E46lars Skrevet Januar 19, 2016 Skrevet Januar 19, 2016 Bilen går ikke, trillstarta den får å få fram en video. Prøvd ALT. Legger ved en video jeg lasta opp på YouTube. Fordi den starter ikke en gang med startgass.. Håper noen kjenner igjen denna lyden!!!! https://youtu.be/zNigmPEmj20
E46lars Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Skrevet Januar 19, 2016 2.0 bensin 143hk N42 motor. Høres ut som en Ford fra 1950 tallet.
E46lars Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Skrevet Januar 19, 2016 Jeg skulle til en kamerat som bor 5 min unna, kjørte kjempe pent. Fordi jeg skulle bytte radiatorslangen pga et lite hull. Stoppa den for å måke fram garasjen, sku starte igjen etter 10-15 min å da kom denna lyden. Også døde den. Prøvde alt, bytta bensinpumpe å hele pakka.. Så måtte jeg taue den bort, å da fikk jeg trillstarta. Også døde den rett etter denna videoen.. Vel, den gikk som ei kule når jeg kjørte til kompisen min..
E46lars Skrevet Januar 19, 2016 Forfatter Skrevet Januar 19, 2016 Ingen som kan hjelpe? Eller hatt dette problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå