318icab Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 (endret) Forrige annonse slettet da bilen har vært inne og er så og si ferdig, forrige info og bilder blir da feil i forhold til stand og utseende idag. Pris: 33000 Dette er ingen utstillings bil, men likevel en bil i sjelden god stand, den har minimalt med rust, bilen står med originallakk med untak av en framskjerm som er byttet, til å være 22 år gammel lakk så er den fortsatt meget akseptabel. Bilen er påkostet over 30 000 kr,ei liste over noe av det som er byttet:*bærearmer fremme*alt av bærekuler og opphengsforinger i framstilling*Nye Fjærbein*Nye bremser og bremseslanger*ny tannstang*ny radiator*Alle vinusheiser byttet*1 ny fremskjærm*Nye hjulager*Nye Bremsekjold bak*Nye Bak fjærer*Nye bærearmer og lenkearmer bak*Nytt Bakvindu til Softcab medfølger*Nettopp byttet Olje og filter på motorSamt sikkert mer jeg ikke kommer på i farten. Alle vindu, Sentrallkås og elcab er helt iorden, motor summer fint og jevnt, ingen oljeforbtruk, Lekkasjer eller ventiltikk. Varmevifte begynner å bli sliten, samt dårlige viskerblad, Softcabben er som ny, ingen tegn til slitasje, Hardtopp er så og si strøken. Dette er en bil som har mange år igjen, ente som en meget hel og fin bruksbil, eventuell er det meget lite som skal til for at dette blir en strøken bil i nybilstand. Bilen bør sees. første bilder er fra før jeg hadde bilen inn siste gang, Flere bilder kommer når bilen kommer ut i dagslys. Bilen skal godkjennes nå til uka og selges da ferdig godkjent Prisen er diskutabel, kom med fornuftige bud.Kan ta inbyttebil opp til 20 000 Endret Januar 22, 2016 av 318icab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Fant igjen min gamle profil her inne så fortsetter og poste med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå