sverreah Skrevet Januar 30, 2016 Skrevet Januar 30, 2016 Hei. Har en 320ia 2003. Stereo sluttet å virke(ikke originalt) idet jeg tok det ut, virket det plutselig igjen. Satte det tilbake å plass, men da var bilen helt død. Alt av lamper og lys pluss stereo virker, men ingen liv i motor. Ikke så mye som et klikk i motor når jeg vrir om nøkkel. Prøvde reserve nøkkel, men akkurat det samme. Fikk den på verksted og byttet startmotor, til ingen nytte. Ingen feilmelding på test. Har målt alt av ledninger og releer. Alt ok. Mekaniker klarer å jukse starte den. (Vet ikke hva han gjør for å gjøre det) men går ikke med noen av nøklene. Nå er jeg redd dette blir veldig dyrt. Mekaniker skjønner ikke noen ting. Har prøvd å foreslå at det er noe med startsperra, men han sier at det ville komt opp feil ved diagnose. Kan noen være så snill å hjelpe. Sverre
gstokket Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 Triks i ludo kan være å ringe rundt til forskjellige verksteder og høre hva de tenker om saken, når du har ringt en 10 forskjellige verksteder så har du 3-4 mulige feilkilder. Da har du iallefall noe å gå på
JabE39 Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 Kanskje brente celler i batteriet. Prøv å bytt det. Kanskje du også har to batterier?
sverreah Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Skrevet Februar 11, 2016 Takk for svar. Har kontaktet flere mekanikere. Hvis cellene i batteriet var brent, ville da bilen ha startet når en starter den direkte på starter?
JabE39 Skrevet Februar 11, 2016 Skrevet Februar 11, 2016 Kjenner en som har en M5, han hadde to brente celler i batteriet. Vi prøvde med to boostere, men fikk aldri fyr. Rattlåsen gikk ikke av engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå