rimol1993 Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 Hei! Skal inn til biltilsynet på mandag å vise fram senkesettet på bilen, slik at jeg får det skrevet inn i vognkortet. Det er kun senkefjærer som står på. I forbindelse med dette begynte jeg å lete etter et serienummer på fjærene som jeg kan matche med et nummer i tüv-papirene. Men jeg klarer bare ikke å finne noe serienummer på senkefjærene som står på bilen. Er det slik at enkelte senkesett ikke har serienummer? Men bare millimetermål og antall runder på fjæra i tüv-papirene? Eneste jeg kan se er at fjærene er svarte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2016 Det er forøvrig dette senkesettet det er snakk om: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/bmw_7_serie-e38-sedan-730d/tilbehor-senkesett-senkesett/senkesett_e38_725tds_728i_730i_740i_750i_35mm_see38su15064__663438 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 31, 2016 Share Skrevet Januar 31, 2016 skal stå ett kvitt nummer på fjøren, ikke så veldig stort. er det montert på bilen? stått lenge på? netopp vasket fjøren? om fjørene er vasket, så KAN du ha vasket vekk nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2016 Senkesettet gikk faktisk i orden. Kontrolløren fant nummeret på fjærene bak, men ikke fram. Så han konstaterte med at målene stemmer i forhold til tuv-papirene, så det ble godkjent likevel Fyren på SVV var faktisk en trivelig type D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 godt å høre. hvor i landet er dette? har selv bare positiv erfraing i Bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2016 Trafikkstasjonen på orkanger i sør-trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå