Halvardhog Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Luftes for salg for å sjekke om det er noe interesse for den. Pen og velholdt E46 med lav km.stand, pluss at det er en Edition 33. Det ble kun laget 333 av denne, og denne er LeMans blau. Bilen står nå på Supersport Black Evolution senkesett som jeg kjøpte i August 2015, og har montert Grom Audio boks i org. spiller så du kan spille av musikk via bluetooth. Har også montert oransje blinkers, men alt av org. deler følger med. Olje og filter ble byttet i oktober 2015. Bilen er eu-ok til 02.17. 17" M-sport hjul med gode Toyo-dekk på sommer. 17" BMW hjul med nye Hakkapellita R på vinter Bilen er jevnlig vasket og fikk polering i sommer. Nå nylig fikk den en skikkelig vask og nytt lag med voks hos detailer. Km.stand er som sagt 155 000 km Pris har jeg ikke satt, men selges ikke under 125 000,- Kun disse bildene jeg har på pc'en nå, men flere bilder kan sendes på mld. 902 94 304 eller PM mvh Halvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2016 (endret) Opp Endret Mars 3, 2016 av HighlineRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå