Hovda.Jr Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 (endret) hei! noen som har hvert borti å sette 95< mod motor i 94> karroseri? m52 motoren jag kjøpte har jo en extra motorkontakt, hva må jeg evt. gjøre med den? muligens at jeg ikke har rette hjernen for jeg prøvde med den som satt på den gamle (simens). men har hverken bensin eller gnist..... Mvh Harald Endret Februar 12, 2016 av Hovda.Jr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 er dem ellers helt lik? bruk b25 motornett og ecu du så lenge motorene er helt like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovda.Jr Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 okai skal prøve det:) kommer ikke inn med diagnose heller så kan tyde på at det ikke stemmer med el nettet takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 sjekk at alle følere er like og, ellers å du bytte dem og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hovda.Jr Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 takk for tipset men var ikke det som var problemet.... hovedreleet til hjernen fikk bare 6 volt som konstantstrøm.... så nå er den i gang igjen:) D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå