trulsemannen Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Hei, jeg skal nå pusse opp min 86mod coupe og klarer ikke og bestemme meg om jeg skal få bygd om til facelift el mtech 2 el bare mtech 1 som bilen egentlig skal ha, liker facelift looken best men det er jo litt domt når bilen er preface og tenker det er det beste for verdien sin del og, har også tenk på facelift med is leppe touringskjørt og mtech 2 bak siden jeg har hørt att baken må kuttes litt, er det noen som har bilder av noe slikt el? Har heller ikke funnet facelift fangere, er det noen som lager replica el må man bare kjøpe nytt? Sikkert svindyrt og.. takker for svar😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsemannen Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Dette er mtech 2 front ja? Is skjørt og hartge bak el?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trulsemannen Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 Dårlig med hjelp og få her..ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå