Larsheike Skrevet Februar 16, 2016 Skrevet Februar 16, 2016 Har en 318is (e36) med s50b32 motor, å nå er det store at den ikke vil starte, pumpa går ikke å er ikke gnist på pluggene... er strøm inn på sikringsboksen og har strøm på alt bortsett fra bensinpumpe sekringa... har prøvd å sette direkte strøm på sekringa men ikke noe forskjell, har sjekket veiakselsensor å den er god, er heller ikke startsperre på denne. Noen forslag?
Julianv Skrevet Februar 16, 2016 Skrevet Februar 16, 2016 Er det strøm på bensinpumperele/sikring når du kinner? Vi feilsøkte på en E36 318is og trodde det var problemet. Viste seg at det var veivaksel-sensor selv om den viste korrekt ohm Verdt å sjekke feilkoder osv, vis du har mulighet.
Larsheike Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Skrevet Februar 16, 2016 Har bare holdt på alene så har ikke fått sjekket det, hehe ja da er vi videre til neste problem jeg har prøvd å feilsøke men testeren får ikke kontakt med bilen, har gått over jordingpunkt å alt ser greit ut. Men da veiakselsensor ikke fungerte fikk dere ikke start i det heletatt da? Jeg leste meg fram til at bilen skulle starte så stoppe hvis det var veiaksel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå