Gå til innhold

Detailing/polering/shine E30E34/E32


bieniek
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen:-)

Som tidligere eier av en E30 coup, E34 og E39 stasjonsvogner, hadde jeg alltid en stor softspot for disse bilene, særlig stilen til E30-32-34. 
Digger den type utseende. Digger den design...
Derfor er det ganske trist for meg å se at mest parten av bimmere fra 90 tallet som er fremdeles kjørbar, ser dårlig ut, ser uelsket ut. 

Bare nå har jeg tid i overskudd å bruke på bilpleie, mer eller mindre alltid har vært av interesse her.
Om det finnes noen lidenskapelige eiere av nevnte modeller som er villige å levere bilen og forlate den i mine hender, så vil jeg gjerne utføre en liten detail jobb på bilen(e) deres.

Avhengig av vanskelighetsgrad kan hele behandlingen ta opp til cirka 2 uker. Tror jeg:grin: (har en heltid jobb, driver med dette i helga/på kveldstid)

Det finns kun noen få regler:

Karroseri er stort sett i orden - mye overflate rust - bobler kan påvirke resultater kraftig, men er ikke utenkelig
Du tenker ikke å freshe bilen opp for å selge den rett etter prosedyren er ferdig
Du kommer ikke til å trenge bilen plutselig midt i korrigeringen 
Du elsker bimmeren din høyt:oops:
Du får jobben gjort helt gratis, også kjemien brukt av meg er inkludert i prisen:eek:
Du ordner leveranse og henting
Jeg får lov for å lage mange bilder av prosessen og sette sammen en show and shine tråd på detailersclub.no
Jeg gjør det bare for moro skyld. Er glad i dem gamlinger kan man si... :-)

Finnes det  brukere som er sprøtte nok her? Vennligst send en PM da. Holder til i Oppegård.

God kveld folkens
Mike
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...