bieniek Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 Hei hei alle sammen Som tidligere eier av en E30 coup, E34 og E39 stasjonsvogner, hadde jeg alltid en stor softspot for disse bilene, særlig stilen til E30-32-34. Digger den type utseende. Digger den design... Derfor er det ganske trist for meg å se at mest parten av bimmere fra 90 tallet som er fremdeles kjørbar, ser dårlig ut, ser uelsket ut. Bare nå har jeg tid i overskudd å bruke på bilpleie, mer eller mindre alltid har vært av interesse her. Om det finnes noen lidenskapelige eiere av nevnte modeller som er villige å levere bilen og forlate den i mine hender, så vil jeg gjerne utføre en liten detail jobb på bilen(e) deres. Avhengig av vanskelighetsgrad kan hele behandlingen ta opp til cirka 2 uker. Tror jeg (har en heltid jobb, driver med dette i helga/på kveldstid) Det finns kun noen få regler: Karroseri er stort sett i orden - mye overflate rust - bobler kan påvirke resultater kraftig, men er ikke utenkelig Du tenker ikke å freshe bilen opp for å selge den rett etter prosedyren er ferdig Du kommer ikke til å trenge bilen plutselig midt i korrigeringen Du elsker bimmeren din høyt Du får jobben gjort helt gratis, også kjemien brukt av meg er inkludert i prisen Du ordner leveranse og henting Jeg får lov for å lage mange bilder av prosessen og sette sammen en show and shine tråd på detailersclub.no Jeg gjør det bare for moro skyld. Er glad i dem gamlinger kan man si... Finnes det brukere som er sprøtte nok her? Vennligst send en PM da. Holder til i Oppegård. God kveld folkens Mike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå