Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter et lite uhell på motorveien her om dagen velger jeg og prøve å legge ut min kjære e36 til salgs i håp om at noen kan ha bruk for deler eller begi seg ut på et prosjekt for å få den fin igjen.

bilen har hatt et lite møte med autoværnet, så bakfange rmå byttes. lite skader på karosseri bortsett fra to bulker rundt koffertlokket som følge av bryting med bakluke som også er klar for å byttes (vil ikke låse seg).

uoriginal m fanger i front, og vanlige sportseter i skinn (ikke vader). har tatt ut alt av stereo bortsett fra høytalere da jeg skal beholde dette selv. sommerhjul kan medfølge for tillegg i prisen.

de siste 2 årene har følgende blitt gjort i mitt eie:

-byttet toppdekselpakning.

-restaurert brekk, byttet ene bremseskjold.

- byttet hjullager bak, begge siider.

- nye støtdempere i front (monroe)

- ny bærebro venstre side( kjørt 5-6000 siden dette ble gjort)

- byttet diverse slanger og belger som hadde sprukket iløpet av et langt liv.

- byttet venstre fremskjerm, lakket med sprayboks i originallakk. (høyre skjerm er angrepet av rust så bør byttes)

kommer ikke på mer akkuratt nå, men spør så gir jeg svar om det er noe du lurer på. topppakning er jeg usikker på når ble byttet, men motor sviver og går. automatkassen fungerer ikke da den ikke girer, hjulene låste seg i 100 da den ble kræsjet så regner med at denne har skjært seg.

siden bilen ikke går fremover, og det kreves en del arbeid for å få den til å rulle igjen kunne jeg tenke meg 6000;- for den men gjerne kom med bud. kan også delvis selges i deler om man plukker dette selv.

bilen står på inntauingstomt i lillestrøm og har avtalt vraking kommende mandag 22/3, så hvis noen er interresert gi lyd før dette.

bilen må hentes på henger ettersom bakhjulene er låst.

IMG_1101.JPG

IMG_1102.JPG

IMG_1100.JPG

2016-02-16_14.37.16.jpg

2016-02-16_14.37.05.jpg

2016-02-16_14.36.56.jpg

2016-02-16_14.37.43.jpg

2016-02-16_14.37.47.jpg

2016-02-16_14.37.51.jpg

2016-02-16_14.45.28.jpg

2016-02-16_14.45.37.jpg

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...