Gå til innhold

E24 ønskes kjøpt

Jan75
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er veldig interessert å kjøpe en BMW E24 (6-serie). Mine preferanser ligger ikke i et oppussingsprosjekt. Er ute etter tilnærmet strøken E24, helst før 1987 modell og ikke eldre enn 1982. Nå er det slik at E24 var nærmest ikke solgt til Europa etter 1987, dermed anser jeg at de fleste E24 biler i Norge er før 1987.  

Bilen skal brukes i månedene mai-september, samtidig som den skal brukes til veldig lange turer gjennom Europa. Derfor kravet om tilnærmet strøken bil.

Jeg er primært ute etter en 635CSi. I utgangspunktet er M635CSi ikke aktuell med bakgrunn i veldig høye priser, men kan vurderes.

Bilen trenger ikke å være helt original, mindre modifikasjoner, slik som større hjul og senkesett, er helt greit. Jeg er heller ikke ute etter en bil med matchende nummer på karosseriet og motor, men kan være en fordel. Samtidig vil jeg heller ikke ha biler som ser harry ut med modifikasjoner som overgår anstendighet. Stilfull er det riktige ordet her.

Hvis noen her har en slik bil, eller kjenner noen med en slik bil, ber jeg at de tar kontakt.

Endret av Jan75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...