ØrjanHøyvik Skrevet Mars 9, 2016 Share Skrevet Mars 9, 2016 Hei. skulle kanskje opprettet en prosjekt tråd men har hatt lite tid til det jobber for tiden med og turbo sette min kjære e36, motor funker fjell med org sprut, men fuel cutter som eg kan forstå veldig godt har eit haltech sport 2000 som eg driver og kobler opp, koblet til dei fleste følere og coiler til sprute, men ikkje montert i bil enda. Det eg i hovedsak lure på er korleis det blir med turtall og speedometer når eg drar ut motor stikka. går det via eit anna system eller korleis henge alt detta der sammen egentlig ? turteller henger vell sammen med veiv sensor rekna eg med ? motor som står i no er en m50b30 med 250org hester, skal sende avgårde min m50b25 motor til "overhaling" med det meste nytt samt heil smidd innmat og klar for masse trykk og forhåpentligvis alt oppe og går til e30meet så eg får svidd noe gummi, håper det er noen her som kan være intresserte i og hjelpe meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Det vanlige er å sende turtallsignal fra sprut til instrument. Speedometer blir ikke berørt, dette går på diff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå