MrQuiet Skrevet Mars 10, 2016 Share Skrevet Mars 10, 2016 (endret) Vi skal flytte og garasjen ryddes for saker til en 1-serie jeg én gang hadde. Gir derfor bort et delvis ubrukt Thule takstativ til E87/E81/E90/E91. Det vil si... Labbene er ubrukte og tilpasset bilene over, men rørene er fra et stativ fra en annen bil. Rørene er derfor 5cm for lange. (De er 123cm fra utsiden av "plastlokk" til "plastlokk") Jeg antar rørene vil passe, men at de stikker litt 2,5cm for langt ut på sidene. Hentes på Haslum i Bærum, sender ikke. Ta helst kontakt på 91826111, da jeg ikke er innom her så ofte lenger. Endret Mars 10, 2016 av MrQuiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Ikke gitt bort ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Kan gjerne hente det jeg, må bare finne ut når det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Gitt bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå