Odd-Sverre Johansen Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Selger sommerdekkene mine som jeg har hatt på en 318i pga. overgang til 5serie. Framdekkene er i grei stand og bakdekkene er i meget god stand da de bare ble kjørt litt over 1 måned før jeg byttet bil. Nankang Framdekk 225/40 ZP 18 92Y XL Sportiva Super Z 225/40 R 18 92W EXTRA LOAD RADIAL TUBELESS Befinner seg i Mosjøen men kjører litt rundt hele tiden. Selges hb. og kjøper betaler frakt. Har også lagt de ut på finn / facebook men er veldig usikker på pris da jeg ikke finner ut hva felgene heter. Såg en post fra 2012 der han solgte for 5000 men det tror jeg ikke gjelder nå. Så om noen vet en bedre pris eller navn hadde det vært veldig snilt Kan kontaktes på mail: Oddco@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 De heter Style 135 og prisen avhenger om de er originale eller replica. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Sverre Johansen Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Hvordan finner jeg ut om det er replica eller originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 9 timer siden, Odd-Sverre Johansen skrev: Hvordan finner jeg ut om det er replica eller originale? Se etter delenummer på felgene og stemplet BMW/BBS logo på baksiden av felgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ringen Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Hei. Hva er bredden på de? Er alle 4 like? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Sverre Johansen Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 Bredden er 225 tror jeg, litt usikker. og framdekkene samme dekk, mens bakdekkene har en annen produsent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Sverre Johansen Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Fant ut at det var 23 cm i bredde på felgen og den "indre" bredden var 15.5cm hva er da ET? Og legger med bilder av innsiden men fant ingen BMW Merke på de. Er de da replika? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå