m tech Andreas Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 (endret) Hei folkes Clutchen er begynt å bli slitt. Tenkte da også å bytte til enkel masse svinghjul *LETTET* da det orginale er dobbel masse svinghjul ? Står i bilen nå er feramic clutch stage 2 . Var kjempefornøyd med den. Men er ikke helt ideell da jeg bruker bilen i byen småkjørng fartsdumper og lav bil ......+ Så tror jeg har slitt den ut på den måten. Men tenker på å kjøpe orginal clutch. Er den bedre på å slure med en eks sinter cluch eller performance clutch. Ikke at jeg vil slure men blir litt rygging og sånt som jeg skrivet lengre oppe i teksen. tenkte på å kjøpe JBR lettet svinghjul orginal lamell + forsterket trykkplate fra sachs. Er dette en bra oppsett ? Noen som har erfaringer å dele med meg på JBR svinghjulet ? Er det fjærer i orginal lamell platen? . Hadde satt pris på noen som kan hjelpe da det begynner begynner å bli slitt clutch Endret Mars 18, 2016 av m tech Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå