Tryllekunstneren Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Jeg sial rive ut "swirl flapsene" for å i det hele tatt kunne såve godt om natten. Er det noen som vet hvilken strørrelse diameter som er på min motor?? Motoren er en M47-TU2D20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Jeg antar 22 mm men jeg ville sendt en pm til TRF på forumet. Han selger disse og garanterer for rett str. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryllekunstneren Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Takk for svar, jeg er usikker selv men tror faktisk det er 33mm siden bilen jeg har er en sen 2006 modell. TRF var jo ekstrem dyr 1087,- + frakt for 4 stk. Jeg kan skaffe akkuratt dem samme som de har for 250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Mars 28, 2016 Share Skrevet Mars 28, 2016 Jada som han sier selv skal det godt gjøres å være like billig som eBay men du er sikker på å få god passform.. Men andre fungerer nok også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryllekunstneren Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 http://www.pmwltd.co.uk/ garanterer også riktig passform. Desse blendepluggene blir og ofte vist i youtube videoer har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå