mrrogne Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 hei, i dag fikk eg et problem med cabben, den går ned men når taket er komt ned i bagasjerommet stopper den og vil ikkje late igjen luka, den siger igjen av seg sjølv når eg slår av tenningen når eg skal ha taket på igjen, går det fint heilt til siste bit da taket skal presse seg ned mot front ruta og låse seg, da hører eg at driten jobber men skjer ingenting har fått tatt på taket manuelt men det røde lyset på knappene til taket blinker, berre det eine nokken som veit ka det kan vere ? takker for alle svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 fant ut av problemet, var en sensor med en arm som var knekt av kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Er greit å ha sånne tråder rundt om kring visst andre med samme problemet søker tråden opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå