marc95 Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Noen som har fjærna abs uniten før på 540/530 e34. Er en banebil orginalt 530 med m60b40 motor. Hva må gjøres og hvordan kobles det opp uten abs uniten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 fjerne elnet og abs unit, spor opp hva bremserør som går bakover og hva som er til hvert av framhjulene. nå er jeg litt usikker, men er det 2 eller 3 rør fra bremsekraftforsterkeren og bort til abs unit? imulig du må bytte ut selve bremsesylinderen, mulig fra e30/ e34 uten abs passer, ta evt fra e30 325 med 21mm? sylinder? den har 3 uttak for rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Ok, jeg er litt usiker på hvor mange rør som går innpå, men er i prinsippet bare å røske det ut altså ? Videre så kobler du bare nye rør mellom reservoaret/bremsekraft forsterker og hjulene ? Forstår jeg deg rett da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 i prinsippet bare å røske ut ja. om det er 3 inn og 3 ut, så er det bare å kople dem sammen der med abs unit. men hvorfor ta det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marc95 Skrevet April 2, 2016 Forfatter Share Skrevet April 2, 2016 Ok, den er stor og stygg og veier mye, så er det en bil med drifting oppsett så er ikke så nødvenig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå