stoltbmwelsker Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 (endret) Hei! Har kjøpt meg en e36 for et par ukers tid siden. Har nå problemer med rust på jekkfestene og et rustet område under bilen hvor det før har stått en gummipropp. Greit nok å fikse jekkfeste, dette er lett. Men når det kommer til det rustede området rundt der proppen har vært, har jeg funnet ut to mulige løsninger. Ene er å pusse rusten og dreie en propp av hardplast på jobben som jeg limer inn med tec7, eller sveise inn en plate. Har revet opp gulvteppet til det punkte hvor jeg kan komme til å sveise, men er en risiko. Hva tenker dere? Endret Mars 31, 2016 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Bare å brette det tilbake det, lurt å få med en kompis som kan fulge med om det skulle ta fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 det som er planen men hva tenker dere er best å gjøre? ideen om å lage større "erstaningspropp", eller sveise inn nytt stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Noen som har tips angående forsterke jekkfestene? På dette punktet er kanalen så dårlig at jeg (med enighet fra fattern) er redd for å jekke opp bilen virker for meg som eier før har dekket over rusta med tectyl og sparkel. Det værste er at bilen nylig ble eu godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Mars 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2016 Lånt bilde fra santho96. Mitt er litt verre enn dette. Hullet er vesentlig større nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Da var operasjonen ferdig. Har fikset 3 av 4 jekkfester, hvor jeg har forsterket og sveiset inn nytt stål. Endte opp med å sveise igjen disse dreneringshullene til gulvet. Var litt skummelt å sveise med teppe i nærheten med tanke på at jeg gjorde det alene, men gikk så fint så dytta teppet bort og festet metallet inni bilen med magneter , og sveiset fra under bilen. Har tettet sveiseskjøtene med gugge fra wurth, og skal rustbeskytte i morgen. Noen som har erfaring med biltema sine understells produkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå