rimol1993 Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Hei, jeg sliter litt med å få dektrykk-overvåkningen på bilen min til å fungere. Bilen er forøvrig en 2000 BMW E38. Når jeg har kjørt ca. 10-15min så kommer "Tire Control Inactive" opp i dashbordet mitt som en feilmelding. Etter å ha søkt litt rundt på google kom jeg fram til at man skal sette nøkkelen i posisjon 2 og holde inn knappen for Tire Control helt til "SET TIRE PRESSURE" kommer opp i dashbordet for å resette systemet. Dette fungerer desverre ikke, og "Tire Control Inactive" kommer fortsatt opp som feilmelding etter 10-15min med kjøring. Noen som har peiling på hvordan dette kan fikses? Når jeg snakket med de på GS, så mente de at bilen min overvåker trykket på hjula med ABS-sensoren (Måler rulleomkrets eller noe) og at jeg ikke har sensorer inni dekka slik som andre nye biler har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rimol1993 Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå