mrskauger Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 (endret) Heisann Er ute etter stivt senkesett til min e36 coupe og trenger noen anbefalinger. Kjøpte akkurat Ta Technix i håp om at det var litt stivt, og ble demontert i skuffelse. Kom gjerne med linker, innspill og del erfaringer Prisklasse under 10k, med tuv og justerbart Endret April 15, 2016 av mrskauger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrskauger Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Kom akkurat over supersport black evolution på gs, noen som vet hvor stivt dette er kontra TA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Har Black Evolutuion på min og synes det er ganske stivt, vertfall fremme! Har ikke hatt noen andre coilovers og sammenligne med, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 16, 2016 Share Skrevet April 16, 2016 Kjører med koni STR.T på min e46. ganske så stivt spør du meg. Er på 3 året nå, og er like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå