Freebird Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 (endret) Jeg ønsker å kjøpe en E90 320i med manuell gir og m-sport pakke. Det er også en fordel om bilen er utstyrt med skinninteriør og xenon-lys. Send meg gjerne en PM dersom du tror du kan ha en bil av interesse. - Aleksander Endret Mai 26, 2016 av Freebird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Skal selge min men det er med automat ☺ men har godt med utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 (endret) 18 timer siden, Per Christian skrev: Skal selge min men det er med automat ☺ men har godt med utstyr (BILDE) Takk for tilbudet. Automat gjør nok at denne blir uaktuell. Manuell gir er et krav. Jeg har hatt automat i noen år nå og er klar for en bil til med manuell. Endret April 25, 2016 av Freebird Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet Mai 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Bump. E92 kan også være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freebird Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå