EmilJL Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Hei! Ønsker meg et lett sommerprosjekt da man får mye fritid når våren kommer.. Noen som har en E30 eller E36 cab til salgs? E30 er selvfølgelig intr uansett karosseri.. Er ikke ut etter noen plettfrie biler, da jeg vil ha noe jeg kan fikse som jeg selv vil Legg ved gjerne bilde her, eller på mobil/45253526.. Kun SMS da jeg er ute på jobb i disse dager.. Mvh Emil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Hei, har en 94 325ia cab til salgs til deg. Kjørbar men ikke skilt eller eu, nylig byttet motor da den gamle hadde sprekk i toppen, ukjent km på motor, ca 270.000km på bil. 18" hjul, hardtop, midtarmlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmilJL Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Hvor i landet befinner den seg, og hva ser du for deg til ca pris? Noe du vet må gjøres før kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Bergen. Bremser må gåes over og smøres, bærer preg av at bilen har stått lenge, variert inne og ute, calipere ser ut til å ha vært byttet, det er ihvertfall overflaterust på skivene, mulig det kan la seg pusses ned i samband med rengjøring og smøring av klosser. Et rusthull i gulvet under baksetet på førersiden som må lappes. Noen bremserør som må byttes bak, ikke sikker på hvilke da det er noen andre som har sett på dette. Grøftelys virker ikke, har prøvd å bytte pærer og sikring men ikke feilsøkt noe mer enn det, lyktedeksler kan medfølge om du ønsker å fjerne de. Dette er det jeg vet som må gjøres. Ser for meg ca 35.000. Problemet er at jeg egentlig ikke har tid til å fikse den, har hatt den i 3 år etter å ha kjøpt den som et kjapt rep objekt men som har dradd litt ut da motor ikke var helt i den stand som jeg hadde fått forespeilet, men den nye motoren som har blitt byttet til nå i år ser ut til å fungere bra, bilen har vært kjørt litt på prøveskilt etter motorbytte. Men må ikke selge og de er sluttet å falle i pris og har plass til å ha bilen stående så om den ikke blir solgt slik den står så blir den fikset og solgt dyrere. Bakluken bør forresten byttes, den har rusten tatt, men det har ingen innvirkning på Eu kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå