KUBA Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 hei! Jeg får en US version 635 csi 1985 mod i helga som jeg liksom skal registrere på tirsdag i Oslo, forrige forsøk (annen eier) så ble den ikke godkjent pga gule markeingslys (parklys) foran, skal være hvit i Norge. Kan noen hjelpe meg i Oslo området med å fikse dette???? mob 45087202 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Er ikke det blitt lov nå? Greier ikke finne fram, bortsett fra denne artikkelen fra ifjor; https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/enklere-regelverk-for-mange-bileiere/id2409017/ Kanskje det ikke er gjennomført enda.? Sitér Det foreslås justeringer i lysregler, med sikte på at sidemarkeringslys og oransje markeringslys i front skal kunne brukes, noe som er vanlig blant annet i USA. – I dag opplever mange at de må lakkere eller fjerne små reflekser eller lys på bilens langsider, men det legger vi opp til å endre, sier samferdselsministeren. Vi skal også få en presisering på lysregelen for bevaringsverdige biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå