bakkehaug Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Ser etter en e28, samme hvordan motor, og trenger ikke og være strøken, pris tatt i forfatning, så alt fra 5000-15000 ønskes. send meg melding om du har no interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom m535i Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 har en 528i, som er svensk, men mom set inn, rustfri, er egentlig rullende men kan få med en 2,8. får med m-bakfanger og skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakkehaug Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Pris du hadde tenkt deg? Kan få med en 2,8? Sitter det ikke en 2,8 i den? Og hvor holder du til? @tom m535i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom m535i Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 bilen står ved kongsvinger, det sitter ikke motor i bilen som den står nå, jeg skal sette på understell så den blir rullende denne uka, karosseriet kunne jeg tenke meg 10000 for, siden det er lite/ikke noe rust på den, med motor og rullende så tenker jeg 15000, mangler interiør og dashbord, bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå