NEWBEEM Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Hei, jeg har fjerna nivåregulering på en 92 525ix, jeg har blenda nivåreg. delen i tandempumpa og får nå konstant lys på "antispinn varsellampa" Derfor lurer jeg på om det er samma hydraulikksløyfa på nivå. og sperre?????? Mvh Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Nei skal ikke være samme sløyfe, men på min bil er sløyfa "kortslutta" altså koblet rørene samme , ikke blendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEWBEEM Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 ok, mulig det er spesielt for ix men....liker ikke å ha varsellampelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Har ix jeg også, er vel bare ix som har hydraulisk sperre? Er ganske sikker på at tur/retur til nivåreguleringa skal kobles sammen når man fjerner den, tipper det er derfor du får varsellampe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEWBEEM Skrevet Mai 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2016 oi oi, takker for svar, har sett på en vrakbil og det er samma sløyfa for diffsperr og nivåreg, og jeg som hadde vært så flink å blende tandempumpa å greier....ja ja ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Missforstod litt, trodde du hadde blenda ut fra den hydraulikkenheten på passasjersida, derfra er det separat, men er samme krets fra pumpa ja, er ikke rart det ble feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå