Larsheike Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 trenger desperat hjelp i å få start på min s50b32... er orginalt en 318is fra 94 og en 3.2 fra 96 får ikke start. har strøm på alt og alt fungerer bortsett fra at jeg ikke får strøm på pumpa eller at det er gnist, først prøvde jeg direkte strøm på pumpa og den går men får ikke gnist... har prøvd å lest meg fram på nett om de her men finner ingenting... har omhet sensorer osv... ser flere at mener at det kan være ews man han jeg kjøpte motoren av sa at den var mappet og at ews var fjernet fra motor, så skulle jeg sjekka ews i bilen men det visser seg at denne bilen er så gammel at den ble levert uten ews. noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsheike Skrevet Mai 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2016 evt om noen har koblingskjema over hva jeg kun trenger for å få START Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Nå vet jeg ikke med e36 fra 94, men de fra 95 (med ews) må du klippe den lille grønne ledningen i bilens ledningsnett (pluggen som går mot mototledningsnettet) Det må gjøres på 95-> også når ews er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zach Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Har du testet veivaksel sensoren? Har opplevd akkurat det problemet her på M50B25. Starteren snurrer, men 0 gnist og 0 bensin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsheike Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 Har bestilt ny sensor, men omher den og det er rett... Bimmerfun Det har jeg aldri hørt om? Hvor ligger denne landingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Mai 17, 2016 Share Skrevet Mai 17, 2016 Ledningen kan kuttes to steder. Ene er bak hanskerommet, finner bilder om du googler ews delete e36. Jeg kuttet den i selve pluggen som kommer fra bilens ledningsnett, der du kobler til mototledningsnettet (i motorrommet) Kabelen er litt tynnere enn de andre, og er grønn, lett å se/finne Dette må gjøres om man setter i motor uten ews, i en bil som opprinnelig har ews. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet Mai 18, 2016 Share Skrevet Mai 18, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå