figgen Skrevet Mai 17, 2016 Skrevet Mai 17, 2016 Hei. Er det noen her som vet hvor langt man kan kjøre over servicebehovet før det går på bekostning av garantien på bilen?
Hollabaloo Skrevet Mai 17, 2016 Skrevet Mai 17, 2016 (endret) Hvorfor ønsker du å utsette deg for den risikoen, når du løser det ved å bestille og få utført service på bilen? Bilen varsler vel om service-behov i så god tid at det skal være mulig å så få bestilt time og gjennomført servicen før man overskrider en km-grense? Endret Mai 17, 2016 av Hollabaloo
Hauerik Skrevet Mai 18, 2016 Skrevet Mai 18, 2016 Er så mye historier ute å går, så det beste svaret du kan få er nok å ringe BMW. figgen reagerte på dette 1
figgen Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Skrevet Mai 18, 2016 (endret) 19 timer siden, Hollabaloo skrev: Hvorfor ønsker du å utsette deg for den risikoen, når du løser det ved å bestille og få utført service på bilen? Bilen varsler vel om service-behov i så god tid at det skal være mulig å så få bestilt time og gjennomført servicen før man overskrider en km-grense? Nyere biler har følere for alt. Inkludert servicebehovet. Min bil stod på 270 km igjen før service, jeg kjørte vel 100 km før den da stod på 0 km. Timen var bestilt på 270, men da litt frem i tid da jeg ikke skulle bruke den ei heller være hjemme. Derfor spørsmålet om hvor langt over man kan kjøre før garantien ryker. Endret Mai 18, 2016 av figgen
figgen Skrevet Mai 18, 2016 Forfatter Skrevet Mai 18, 2016 9 timer siden, Hauerik skrev: Er så mye historier ute å går, så det beste svaret du kan få er nok å ringe BMW. Jepp! Fikk svar: "Ikke mange mil.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå