Djwik Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 (endret) har feil på vanos på min e38 728ia m52b28 enkel vanos vanosen på motor er helt ny får feil på vanos jamming og vanos valve electrical failure tror vanos ventil er i orden(ny del)(har kontakt igjennom den vet ikke om det skal være det) vanos er byttet komplett ny orginal del( 7lapper) blei montert med spesial verktøy og timet inn ved montering om han som monterte det gjorde det riktig vet jeg ikke denne karen er ikke lenger å få tak i så får ikke spurt ble byttet i forbinnelse med overhalling av topp og bytte av topp pakning men virker ikke som at vanosen får strøm/signal da det ikke er noe utslag med måle instrument og det kommer feil på data når motor går åpnet kabel skinna på fuelrailen hvor vanos ventil er koblet til alt så fint ut her heller ingen korrosjon i stikket har en formening om at jeg må bytte komplett motor nett da jeg tror det å lete etter de 2 små ledningene som går igjennom helenettet blir bare jobb takk for svar motor for også formye bensin kommer også uforbrent bensin fra eksos ryker også blått pga dette Endret Juni 1, 2016 av Djwik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 vanos ventil var gåen blir bytta på garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå