thamule Skrevet Juni 5, 2016 Share Skrevet Juni 5, 2016 Hei, skal flytte til grisgrendte strøk og ser at eg må ha meg ny bil. Har e91 330xd med 340hk idag som skal selgast og har ingen forventningar om noko som går like godt. (Det har eg ikkje bruk for heller) Synst det er veldig greit med firehjulstrekk og automat så prøver å holde på det. Ellers bør bilen være større, eg skal bygge hus og det er ikkje umulig at det blir barnevogn om ikkje lenge. Prioriterer derfor stor plass og muligheit for å trekke henger. MEN, eg skal begynne å pendle på svingete drittveier med telehiv, dårlig asfalt og djupe hjulspor. Kva bil bør eg ha? Synst e91 uten sportsunderstell (pga xdrive, har m-sport) er for hard. Er E61 bedre? Kva med E53? Alternativt E70. Mulig eg bør gå for ein Merc E eller ML, evt Land Rover disco 3 eller 4. Men er veldig usikker. Budsjettet er ikkje satt. Håpar å få greit for min (250k+) er ganske strøken og gått lite og kan sikkert legge på 100 tusen i tillegg, men vurderer også å kjøpe billigste e53 på finn til under 80 tusen. Nokon med synspunkt her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå