Christian Mauritz Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Er det noen som har erfaring med 21" dekk/felg på F11 LCI xDrive? Har fått vite at xDrive fordeleren kan bli skadet/ødelagt dersom man ikke bruker BMW godkjente (stjernemerket) dekk og at de ikke anbefaler 21" på xDrive eller F11 generelt. Kjøpte denne kombinasjonen, men dette er visst ikke innafor til tross for at GS bildeler sier at dette passer. Felgpakke 21" GS Concours II m/255/295-21 Falken (F10/11) m/dekktrykksensor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Så lenge rulleomkretsen er lik skal det ikke bli noe problem. 255/35R21 og 295/30R21 har nesten identisk rulleomkrets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Mauritz Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 Jeg kontaktet BMW i Tyskland som sier at dette er greit, mens Bilia sier at jeg bør bytte asap og dersom xDriven ryker nå, så dekker ikke garantien dette og jeg sitter med en regning på 40-50 tusen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 Begge har nok rett, det er ikke noe større sjanse for at xdriven ryker nå, men det er nok også riktig at du kan få problemer med garantien hvis det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå